چشم بند نوزاد برای دستگاه زردی

چشم بند نوزاد برای دستگاه زردی وسیله ای است که در هنگام فتوتراپی برای رفع زردی روی چشمان کودک قرار میگیرد و مانع عبور نور و تاثیر آن بر بینایی میشود. برای اجاره دستگاه فتوتراپی بدون نیاز به چشمبند با ما تماس بگیرید:

09125181527

چشم بند نوزاد انواع مختلفی دارد که عمده آنها از یک کش دو لایه از الیاف پنبه ای به وجود آمده است. به طور کلی شدت تابش نور به حدی است که میتواند برای قرنیه خطر آفرین باشد. ضمنا اشعه ساطع شده از دستگاه فتوتراپی برای اندام تناسلی نیز مضر میباشد به همین دلیل پوشاندن چشمها و اندام تناسلی کودک حتما باید انجام شود.

همانطور که گفته شد وجود چشمبند فتوتراپی نوزاد هنگام درمان زردی با دستگاه های متعارف و معمول که در کشور وجود دارد ضروریست. چون لامپ های فلورسنت موجود در این تجهیزات اشعه یو وی منتشر میکنند و به هیچ عنوان این اشعه نباید به بدن و به خصوص به صورت و چشمهای نوزاد برخور نماید زیرا تاثیر نور دستگاه فتوتراپی بر نوزاد میتواند جبران ناپذیر باشد.

استفاده از لامپ مهتابی در درمان زردی نیز از روشهای قدیمی بوده که به دلیل خطراتی که در پی دارد منسوخ گردید. ایجاد گرما و حرارت، شکستن لامپ و ریختن خورده شیشه های داغ لامپ روی بدن لخت نوزاد مهمترین خطرات لامپ های مهتابی است. طول مدت درمان نیز افزایش پیدا می کند و استفاده از آن جز اتلاف زمان تاثیر دیگری ندارد.

کنار رفتن چشم بند نوزاد

چشم بند نوزاد برای دستگاه زردی

امروزه بعضی از تجهیزات فتوتراپی تولید گردیده اند که بدون نیاز به چشمبند هستند. نحوه طراحی آنها به گونه ایست که نور ساطع شده مستقیما به صورت برخورد نمیکند ضمن اینکه اشعه و امواج مضر نیز تولید نمیکنند. نمونه آنها دستگاه زردی نوزاد سه بعدی شرکت نی نی سالم است.

این تجهیزات که در حقیقت الهام گرفته از انواع پیشرفته آلمانی میباشد توسط تیم مهندسی این مرکز مهندسی معکوس شده و به دست توانمند مهندسین کشورمان با بالاترین کیفیت و راندمان تولید گشته و روانه بازار گردید.

این دستگاه زردی سه بعدیست یعنی تابش اشعه در آن از سه جهت (از بالا و از دو طرف) بر بدن بچه میتابد و کل سطح بدن وی را در بر میگیرد و مهمترین مزیت آنها عدم نیاز به چشم بند نوزاد فتوتراپی است. نحوه طراحی و ساخت آن به گونه ایست که سر بچه هنگام درمان بیرون از دستگاه قرار میگیرد لذا بچه در کمال آرامش درمان خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button