عرق کاسنی در بارداری برای زردی نوزاد

یکی از روشهای طب سنتی مصرف عرق کاسنی در بارداری برای زردی نوزاد است که از سالیان دور در خانواده های ایرانی مرسوم بوده است. پس از زایمان نیز چنانچه کودک با بیماری مذکور به دنیا آمد عرق کاسنی را مادر میتواند بخورد و به فرزند خود از شیرش بدهد و یا اینکه کودکش را با آن شستشو دهد.

کاسنی گیاهی از دسته گل مینا است و بر سه نوع بری، ترخشقون و معمولی تقسیم میشود و پراکندگی وسیعی در شهرهای مختلف کشورمان از جمله خراسان، آذربایجان و استان فارس دارد. این گیاه در آب و هوای خنک رشد میکند و گرما آن را از بین میبرد.

خوردن عرق کاسنی در بارداری برای درمان زردی نوزاد

شستشو دهنده و پاکسازی کننده کلیه و کبد و مجاری ادرار، کاهش دهنده تب و حرارت بدن، افزایش دهنده و تقویت کننده نیروی جنسی در مردان، تنظیم فشار خون در بارداری ، کاهش دهنده قند خون و در نتیجه بسیار مفید برای بیماران دیابتی و یرقان ، نرم کننده سینه، ادرار آور و مناسب برای افرادی که کلیه های سنگ ساز دارند، درمان یبوست، مناسب برای کاهش وزن، کم کننده استرس و اضطراب، کاهنده درد زایمان و بسیاری خواص دیگر.


بهترین راه درمان یرقان نوزادان اجاره دستگاه فتوتراپی از مراکز معتبر است. لطفا با ما تماس بگیرید:

09125181527

عرق کاسنی در بارداری برای زردی نوزاد

یکی از مهمترین موارد مصرفی این گیاه در طب سنتی درمان آرتروز بوده و استفاده از آن باعث کاهش دردهای مفصلی و استخوانی میشود.

عرق کاسنی در بارداری برای زردی نوزاد را باید مادر صبح ناشتا و قبل از صبحانه به همراه آب میل نماید. در این صورت خواص این عرق از مادر به فرزند خود که شیر میدهد منتقل میشود. چنانچه بچه از شیر خشک تغذیه کند میتوان بدن کودک را با گیاه مدکور که با آب ولرم ترکیب شده شستشو داد.

مضرات مصرف این ماده گیاهی

اگر چه استفاده از عرق کاسنی برای نوزاد و در دوران بارداری مادر مزایای بیشماری دارد ولی استفاده بیش از حد آن نیز میتواند مضراتی داشته باشد. به عنوان مثال مصرف بیش از اندازه این ماده خوراکی برای جلوگیری از زردی نوزاد توصیه نمیشود زیرا ممکن است موجب خونریزی و سقط جنین گردد. همچنین مصرف زیاد آن برای مادرانی که به فرزند خود شیر میدهند نیز میتواند برای بچه خطرساز باشد. ضمنا باعث تحریک اسید معده و ترش کردن نیز میشود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button