بهترین مارک شیر خشک برای زردی نوزاد

استفاده فراوان از بهترین شیر خشک برای زردی نوزاد بسیار مهم است و ضرورت دارد والدین عزیز نسبت به تهیه بهترین مارک آن اقدام نمایند.

قاعدتا نوزادان تازه متولد شده باید از شیرمادر تغذیه نمایند ولی تعداد قابل توجهی از نوزادان هستند که بنا به دلایلی از جمله بیماری یرقان نمیتوانند از آن تغذیه نمایند که در این صورت ضرورت دارد که از روشهای جایگزین مثل شیرخشک استفاده گردد.

به عنوان نمونه ترکیبات غذایی شیربعضی از مادران به گونه ایست که پس از دادن آن به کودک باعث افزایش شدت یرقان در نوزادان میشود و علت آن هم میتواند ژنتیکی باشد و هم میتواند به تغذیه مادر در دوران بارداری مرتبط باشد.

بسیار واضح است که خواص و نوع غذایی که مادر مصرف میکند به طور غیر مستقیم به بچه منتقل میشود لذا خیلی اهمیت دارد که مادر شیرده چه غذایی مصرف کند. به طور کلی مواد غذایی دیر هضم مثل بادمجان باعث بروز بیشتر بیماری میشود.

در اینگونه موارد معمولا پزشک برای یک مدت محدود شیرمادر را قطع کرده و به جای آن شیر خشک برای نوزاد تجویز میکند و پس از درمان مجددا تغذیه از مادر سر گرفته میشود که البته بهترین روش بهبودی نیز میباشد.

بهترین روش مصرف شیر خشک برای زردی نوزاد

بهترین مارک شیر خشک برای زردی نوزاد

قطعا مادران عزیز به خوبی میدانند که چنانچه فرزندشان به شیشه عادت کند دیگر تمایلی به مکیدن پستان مادر ندارد پس ضرورت دارد تا طول مدت زمانی که از شیرخشک استفاده میگردد از شیشه استفاه نشود بلکه تغذیه کودک از طریق قاشق و یا قطره چکان انجام شود تا کودک دوران شیرخوارگی از سینه مادر محروم نگردد.

همچنین برای درمان زردی نوزاد باید شیر خشک به مقدار زیاد و به صورت رقیق شده به کودک داده شود تا میزان ادرارش افزایش یافته تا مولکولهای بیلی روبین از طریق ادرار دفع گردد. پس لازم است تا هنگام ترکیب شیرخشک با آب، میزان آب ترکیب شده بیشتر از زمانهای معمول خود باشد تا ترکیب رقیقتری ایجاد گردد. این ترکیب رقیق باید به دفعات بیشتری به بچه داده شود تا درمان سریعتر انجام شود. ضمنا احتمال دارد بعضی از والدین از دستگاه فتوتراپی برای درمان استفاده کنند که در این حالت امکان شیر دادن به نوزاد زیر دستگاه به راحتی امکان پذیر میباشد.

بهترین راه درمان نوزادان اجاره دستگاه زردی خانگی از مراکز معتبر است. لطفا با مشاورین ما تماس بگیرید

09125181527

“گیگوز” یکی از انواع بهترین شیر خشک برای زردی نوزاد است که توصیه میشود مادران به کودکانشان که بیماری مذکور را دارد بخورانند. البته این شیرخشک به خاطر اینکه پروتئین آن گیاهیست برای کودکانی که رفلاکس دارند و همچنین نوزادانی که به علت دل درد گریه های فراوانی میکنند بسیار مناسب است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button